Monday, 28 March 2011

~ BahaNA jatuh Tersungkur...~

Dibebel oleh Diana @ BKKC at 14:39
sabtu,
hari yg aman permai (sebab my rumates semua balik kg)
bangun2 ke..yg dah lewat ke tengahari (pecah rahsie..hehe..berjaga malam tengok 'secret graden'..)
dapat semangat baru
terus capai berus..
sental segala daki maki di dinding bilik air

tengok lantai dapooor
mak aii..berminyak ...melekit2
capai mop..
capai baldi
capai sabun
hah
aku basuh segala isi daporrrr
mop punye mop..
bilas punye bilaas

gedebuk!!!!!
aduh macam nak patah pinggang...
buat kesekian kali..aku jatuh tersungkur

tangan kiri kanan dah sakit sangan sebab tahan beban badan (yg berat cam anak gajah)
punggung..yA allah..rasa sengal semacam
satu badan bisa-bisa

petang tu..pas melawat fazura (mmber aku yg baru pas bersalin)
terus melencong ke rumah si dia..macam biase..aktiviti ujung minggu (bertandang ke rumah bakal mak mertua..)
dalam hati (harap2 lah mak tak masak macam-macam..aku tengah berdiet ni)
memanglah mak tak masak macam2..tp jiran mak (along ngan cik mon..masak mee kari)
alamak...kena makan mi kari lah pulak~~
terpaksa makan..(biaselah..org melayu ni suke menjaga ati..amik sikit2)

pas makan aku citer la pasal jatuh kat dapur tadi~~
yanti kata OK, esok turn aku berurut
Full Body Massage~~

last week urut kaki
this time urut full body~~
camne la rasenye???


2 suka komen:

MIZZ SUE (asam.garam.gula) said...

BESTNYE URUT..TAPI I PENGGELI..HIHI

Bila Ku Kata Cinta... said...

urut..tp sakit satu bdn~~terus tak ble bangun pagi..bdn bisa2

 

diana la... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea