Wednesday, 13 April 2011

Veil

Dibebel oleh Diana @ BKKC at 10:03


bila sebut tentang Veil..semua org suke..excited...
yelah..pakai veIl tu Dah macam si Princess ..so luvely doVey cam cinderella...~~

kerana nak lain,maka taknak lace..taknak Net (same lah tu..)
nak chiffon jugak..jugak
kaler off white~~
harga Rm6-Rm12 se meter (kat bolly ni la..)
aku pon beli..pastu mitak derang jahit tepi
memang lain sgt..
hahaahahaa
dah macam kain tudung la pulak
hahaahahahahahah....
memang lain sgt..

Nikah:
Tudung berowning jek..nak try yg lelain..tapi my future hubby keeps complaining my face will look alike apam- boolat katanyer
dan maybe..tudung nikah aku akan begini _walaupon susah dia nak mencium pp nanti
hahahaahah

kredit to : maZni PuTeri

Berinai:
Tudung Berowning ag~~tp nak try Improvisehed ngan Lacey ...

credit to : canteksekali

maybe kaler Gold+coklat begini..

khatam Quran: 
nak jugak ala-ala ARAb + Morocco ni..
tak kiralah muka bulat ke bujur ke..apam ke...
nak jugak
coz nak ada pic macam ni~~~

credit to : sigaunputih

inspirasi aku dari kkcollection
so, plan
1. beli inner kaler putih
2. tambal beads+ jahit pearl


nak carik kaler pink lembut__soft pinky

1 suka komen:

aimaniman said...

isshhh biar susah dulu nak cium nanti sonang aa.. he hee malu2 kat dpan gambar ciiihh...

 

diana la... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea