Thursday, 7 July 2011

sabor jelah....

Dibebel oleh Diana @ BKKC at 09:29
hehe..
ape kes?
baru nak review pasal kawen...dah karat pon...

tapi yang ni,
memanglah nak tergelak..
patutnya..tariklah meja kecik yg org wat alas baca quran tu (cam rehal)

ni hah
menulis sambil..menon.......
hehe

sabor jelah pak imam ni..
ade ke aku kena menulis dalam keadaan begitu
rasa nak tersembam ke lantai..
dah le lapik/alas/bantal segala tu..tinggi....




5 suka komen:

Super Ummi said...

hihi.. tak pasal2 je pengantin kene menongg..... takpe2, pengantin tetap ayu... ^_^

Diana @ BKKC said...

hahaah...xtau...dahlah kain ketat...pastu kaki cramp..kena menon pulak...seb baik kontrol ayu...heheh

Zana Adieyza said...

hihihi.. kalau tgk gmbr ni, mesti u gelak kan? xpe la dear, still cun lagi tu..

CikPuan Fara said...

hehehe comel je pengantin nih. msti ms tu tak terpikir kan hehe. tp xpe, pengantin akan sentiasa cun wp ape dia buat :)

Diana @ BKKC said...

zana : gelak tak hingat.....pose paling kretip kot


fara: tulah..walaupon dah panas,peluh mencurah2 dalam baju...pengantin kena gak lemparkan senyuman paling manis

 

la la la la............. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea