Thursday, 7 July 2011

Acara serah menyerah dalam adat perkahwinan di Johor

Dibebel oleh Diana @ BKKC at 15:43

kat tempat korg ade tak adegan serah menyerah?

cam gini...
for me: si demuk (panggilan manje utk cik abg yg chubby itu..hehe)...menghadiahi isterinya ini cincin dan gelang emas


lepas tu...for me: simbolik hantaran dan mas kahwin pun main serah-serah


sampai kat umah pon nak berserah agi...
dari kami..saling berbalas hantaran gitu
siap berpantun gitu..
abah aku yg kaler kuning tu...

tempat korang ade tak?

2 suka komen:

aTy _faRed~ said...

eerr..tak de ar... [jap..pikir lagi..] memang tak de... kalau ade pon hanye sarung gelang n bersalam2 ngan mak ayah serta mertua...[rasenyer lar..macam tak berapa hengat ar..hahaha] bajet macam dah 10 tahun kawen nih..;D

Bila Ku Kata Cinta... said...

hehe..aty..tu pasal lah..rase cam nunang plak..men serah2 hantaran..nasib baik xde majlis penyerahan anak..kalau tak lagi lah lama nak menunggu...

 

diana la... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea