Friday, 8 July 2011

Taat kah kita sebagai isteri ?

Dibebel oleh Diana @ BKKC at 08:40
Taat kah kita?




Daripada Abu Hurairah r.a bahawa Rasulullah SAW bersabda yang maksudnya:

“ Jika aku hendak menyuruh seseorang supaya sujud kepada seseorang tentulah aku perintahkan isteri supaya sujud kepada suaminya.”


(Riwayat at-Tirmidzi, Ibnu Hibban, al-Baihaqi dan al-Wahidi) 



begitu sekali?....

sungguh..
besar tanggungjawab kita..duhai isteri-isteri..

6 suka komen:

Zil said...

WAH.. dah tukar template.. zil pun nak tukar juga.. tp tak da masa...

Bila Ku Kata Cinta... said...

tak jd lah zill..template tuh font besau2.... dee tukar yg lame balik semula...

ZiL said...

La.. dah tukar semula ke.. hihi.. zil nak try tukar jugalah nanti.. lgpun minggu ni zil tak jumpa hubby zil.. so, ada masa sikit nak berblog.. hihihi..

Bila Ku Kata Cinta... said...

hehe..mcm tak best jek yg len2 tu..hehe..tu pasal lah kembali yg stu.. nway..mane hubby zill g? outstation ke..??

aDieyZa said...

semoga kita semua mampu menjalankan tggjwb sbgai isteri dgn baik.. sama2 kita berusaha ke arah itu..

Bila Ku Kata Cinta... said...

zana: betoi..betoi....btoi....so, same2lah kite saling beringat..terkadang...tersasar jugak..

 

diana la... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea