Wednesday, 27 July 2011

WW

Dibebel oleh Diana @ BKKC at 08:16
my Mocha

18 suka komen:

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

pecah tabung ker?????

Diana @ bilakukatacinta said...

hehe......aah..kira dividen tahunan..

Adylia Qarissa said...

heeee..dah lama tak kumpul syiling :)

Diana @ Melley Mey said...

hehhehe.. comel jer kucing tu tgk syiling tu... heheheh..

Kakzakie said...

Kucing tu pun pandai tak kacau tuan dia sedang nak mengira jumlah duit tabung:)

...sWeeT uMi... said...

comel kucing tu...hmpir2 tak perasan dia kat situ hehehe...amboi manyak nye duit ekekeke

mamaNoriz sini.. said...

mesti meow tu ingat tuannye nak belikan byk ikan utk dia ek..hihi

klu syiling tu bau ikan, mahu selamat dia ngap semua...hehehehe

LiLy @ MumMyQiStInA said...

wah..byk syiling..
comel jer tgk kucing tu..dok perhati tuan dia kira syilingke? :D

H.J said...

kucing tu jadi akauntan ke??haha

Afikah Aziz said...

byknye duit,meh2 kongsi ng ika ckt ahaks :p

comel kucing :)

diya said...

kucing pandai kire duitttt >.<

FasiHaH SupiaN said...

uii pandainya dia kira duit....

shida said...

hehhe.. situasi mcm ni berlaku selepas anak2 dapat duit raya.... kumpul letak dan kira.. untuk masukkan dalam bank...suka2.

Nadzirah K. said...

kucing mata duitan nie...hehehe..
baru nak follow,tgk2 da follow da :)

aTy _faRed~ said...

mocha yang sangat2 comel n gebus..!!!! gerammmm..!!!! :)

Wanie said...

hehe..ni nak masuk bank ke ni?

tia @ Ini Kisah Tia said...

ramainyeeee :)

ZaNa aDieyZa said...

suka kumpul syiling ke? husband zana suka simpan syiling.. dah penuh tabung barulah dia tukar kat bank..

 

diana la... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea