Thursday, 18 August 2011

Falsampah ~

Dibebel oleh Diana @ BKKC at 07:51








Kecurangan, bukan untuk dibalas dengan kecurangan









17 suka komen:

H.J said...

balas dengan kekejaman je

LuN@_aiDi said...

balas dengan ....................

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

ai percaya Allah maha adil
ada ader hukuman buat org2 yg x setia ni

iMBobo said...

wo ooo... oleh itu sila balas dgn.....

myhatiku said...

setuju!he
kesimpulannye,jgn curang..keh3

ikatankasihku said...

pabila dia curang, hanya mampu tadah tangan dan berdoa moga kesedaran timbul dalam diri dia....

NM02 said...

tak mo balas membalas, tak mo curang2.. hidup biar hepi.. mcm ai.. hehehe

Ida,Japan said...

so nak balas ngan apa ye...he..he slm kenal juga dr akak..i follow

bunbun said...

hahaha terkejut kot. dahlah tulisan kuning kikiki



balas dgn tuba boleh dak?

Iffah Afeefah said...

betol kak

biar je curang

kite bebaik je

ZaNa aDieyZa said...

elak drpd bersifat curang.. sebab banyak hati yg akan merana..

Lea IsNaw! said...

balas dgn tuba boleh?

~ NANA ~ said...

so true!

kita mengalah x semestinya kita kalah :)

kotak bulat said...

kalAU tak dibalas dgn kecurangan.. nk blas dgn apa?

So Shy Lady said...

bencilah pkataan tu, kan. moga kt t.tmasuk golongn yg curang @ dcurangi

Afikah Aziz said...

balas dengan doa yg baik je lah hehe

Puteri Biru said...

tak payah berbalas-balas, dua2 pun bukan boleh menang. dua2 loser.

 

diana la... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea