Thursday, 18 August 2011

Falsampah ~

Dibebel oleh Diana @ BKKC at 07:51








Kecurangan, bukan untuk dibalas dengan kecurangan









17 suka komen:

Hafizin Jamil said...

balas dengan kekejaman je

LuN@_aiDi said...

balas dengan ....................

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

ai percaya Allah maha adil
ada ader hukuman buat org2 yg x setia ni

Rean said...

wo ooo... oleh itu sila balas dgn.....

myhatiku said...

setuju!he
kesimpulannye,jgn curang..keh3

terpatrisinarabadi said...

pabila dia curang, hanya mampu tadah tangan dan berdoa moga kesedaran timbul dalam diri dia....

NM02 said...

tak mo balas membalas, tak mo curang2.. hidup biar hepi.. mcm ai.. hehehe

Ida,Japan said...

so nak balas ngan apa ye...he..he slm kenal juga dr akak..i follow

Unknown said...

hahaha terkejut kot. dahlah tulisan kuning kikiki



balas dgn tuba boleh dak?

Unknown said...

betol kak

biar je curang

kite bebaik je

Zana Adieyza said...

elak drpd bersifat curang.. sebab banyak hati yg akan merana..

Lea Isnawi said...

balas dgn tuba boleh?

~ NANA ~ said...

so true!

kita mengalah x semestinya kita kalah :)

kotak bulat said...

kalAU tak dibalas dgn kecurangan.. nk blas dgn apa?

So Shy Lady (SSL) said...

bencilah pkataan tu, kan. moga kt t.tmasuk golongn yg curang @ dcurangi

Afikah Aziz said...

balas dengan doa yg baik je lah hehe

Unknown said...

tak payah berbalas-balas, dua2 pun bukan boleh menang. dua2 loser.

 

la la la la............. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea