Tuesday, 16 August 2011

Senario Sebentar tadi.....

Dibebel oleh Diana @ BKKC at 13:55
lokasi : PTAR 1
mood : ~~(",)
masa: berjam-jam sampai kematu..
hasil : satu menda pon tak dapat













p/s: PTAR 1 stands for perpustakaan tunku abdul razak....

17 suka komen:

mizzkechique said...

muka bosan je..

Hanis MY said...

rajinnya g library...sempat posing lagi tapi takpe i likeee d posing...

p/s: tula kebetulan tapi tanya kawan2 lain yg pernah pergi seme pun alami nasib yg sama wuwuwu...

Mr.Baiz said...

kak belajar ape lagi?buat phd kew?

Nazzue said...

Mamat sebelah tu nmpk teruja la...napa erk?

abghani said...

kelakarlah mamat tu..over acting

Asmara said...

uit rajinnyer dier... selamat berbuka petang nnti. :D

アヌムちゃん said...

wah rajin pegi library..igt nak bbuke ape kot ni..heee

ZWAN SABRI said...

cari apa nii? cari buku ke bukak muka buku? HAHA


MySuaraBlog: Penyakit Makan Benda Pelik

ZaNa aDieyZa said...

cari apa yg x dpat tu dear?? muka tension jer tu..

wardah @ fie shah said...

tunggu apa? buat apa kat PTAR 1? omg....

azam said...

:) cari BF ke?

Atika Farha ;D said...

hi sissy :)
ni bukan kat uitm ker?

hihi btw sis,
yg krim tu ada dalam video.
saya ada letak video dlm post tu :)

EYFAalias said...

rajinnya g library. hehee

eelobor said...

apa yg di tenung ter?

Gen2Merah said...

ehehehe.. cntik pndangan gambar ni.. dua orang berlainan jantina dengan aksi yang sama pada jarak berbeza.. eekeke..

sifu im said...

tngh update blog ke??

Kancil 8349 said...

wah...rindunya dengan PTAR!...mesti dah banyak berubah tempat tu...last kali datang tahun 2004...tu pun masa konvo....

 

diana la... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea