Wednesday, 14 September 2011

Dari Purple ke Merah gitu.....

Dibebel oleh Diana @ BKKC at 11:18
motip?

dari Purple

ke Red



p/s: jangan gundah, jangan gelisah pepel..aku akan sentiasa berada disisimu. Kerna kau tetap dihatiku. Ingatlah, anda janji padamu yang harus kulunaskan - kita akan tetap bertemu - selalu.... 

p/s/s merah kini menanti... doakan semangatku tetap membara sepanjang dua tahun ini. Gambatte Ikimasho..!!!

p/s/s/s poyo cam tinggal pakwe..hahhaa...mana tak rasa sedih...hampir 10 tahun uolls. i keluar masuk pepel. Dari naif sememeh..sampai graduate konon-konon best. . Dari muda bergetah remaja...sampai muda masih cun melecun dah berdua....

17 suka komen:

H.J said...

yang lama tetap ada kenangan biar apa pun kalernya..haha

Lelaki Ini said...

chaiyok2!

aanie said...

tukar u ke apa ni?? sori la xtau sb br follow blog ni...:)

BERT said...

wah.. masuk upm plak ye.. takpe.. mane2 blaja same je.. sy pon penah blaja kat pepel.. memang syiokkk sehingga bertemu jodoh wohhaa

aTy _faRed~ said...

mau sambung stady jugak..tapi di pepel..;)

Ezad Skytech said...

hee..belajar mana2 sama je..janji kita ada semangat nak teruskan pengajian..hee~

Freaky said...

uiyooo dapat UPM tuuu =_=

aimie amalina said...

waaaaa
smbg bljr ke kak?
besnyeeeee
selmat2 sumenye kak =]

Saiazuan said...

uitm dihatiku..hehe

...sWeeT uMi... said...

good luck ok (^_^)

cik najihah said...

kak..jom date hahahah

ina said...

good luck! master?

Hanie_Dew said...

wah bestnya. further study ke. bila la aku nak further study jugak ni.

**ala..tu kreatip suka suki kemoning je tu.

[sutera kasih] said...

ada dua pengalaman di tempat berbeza..wahh seronok :)

iPai said...

eh asuk tempat baru ek .. bagus ye .. bila pergi tempat baru ni banyak pengalaman kita leh dapat ..

SoLy SoLicious said...

waaaahh...kenangan sungguh... xpe..merah boleh mncipta knangan baru kan :)

petuapakar said...

Carik pengalaman baru. Gudlak yer.

Mesti cuba! Google Gravity

 

diana la... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea