Wednesday, 7 September 2011

Hatiku bergetar-getar kini~

Dibebel oleh Diana @ BKKC at 14:43
yakssss..
Me,
kalau dah ngadap korea..

berhari-hari hati berbunga
senyum tersimpul-simpul

cerita baru minggu ini untuk kulayan
heartstrings..korean drama
baru sempat cilok dari my adiks2...
kiut kan?
sape kate tak kiut..dia hati batu..tak romantik langsung~ huh





p/s: bertambah satu lagi koleksri drama korea ku...mm...nga mendownload Spy Myongwol pulak...
p/s/s: terapi aku bila dah peak tensen...dah serabut ngan research..dah stuck nak menulis..PLAY je ape saja koleksi drama korea jepun dalam lappy..Sure..release...hehe


10 suka komen:

[sutera kasih] said...

semua ckp heartstring tu best..eeeee ni yg geram nk tgk gak niii hehe

diana said...

tengok drama korea mesti berangan ..kan??
akak gitu dulu..
hahahah

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

ai dah setel tgk....mmg minat yonghwa ni... :D

Hanie_Dew said...

heartstring memang jjang.

aku pun layan drama korea. dah byk koleksi. yey jumpa geng lagi.

Hanie_Dew said...

sweet kan dorang.. heh.geram sangat.

ZWAN SABRI said...

korea,korea,korea.. HUHU
*mood jeles ngan kekiutan org korea.. ;)


MySuaraBlog: Syiling 50 Sen Tahun 2006

Syazwan Che Deraman said...

hehe.
wan tak minat sangat korea ni.
tapi artis perempuan dorang comel.
hehe.
suka tengok SNSD.

siti kektus said...

tak pernah lagi tengok cerita ni kak. ni yg terasa macam nak tengok. ;)

ajumohit said...

Lama tak layan citer Korea, bestnya!!!

Mia-Ina said...

sama lah dgn mia dee..klu dh mula ngadap korean...hbs la smpai ke akhir siri nk tau ending nya

 

diana la... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea