Friday, 23 September 2011

Kalau Tengok, selera ke tak?

Dibebel oleh Diana @ BKKC at 13:53
se

sebelum nak tanya..
korang-korang tahu ke kepala ape ni?
tahu?
tak tahu?

meh nak bagitahu - ini namanya kepala kepada incik rusa yang telah dikorbankan utk jamuan raya...

semalam, office my hubby chubby telah mengorbankan 5 ekor rusa -
sempena jamuan hari raya hari ini

memandangkan ini bukan reta peribadi kami -
so, inilah jadi santapan mereka sekalian


rusa panggang.
korang pernah makan makanan super eksotik gini?
landak
kancil
kijang
rusa


43 suka komen:

Zie Madini said...

ISHHH... sumpah TAK SELERA tgk taw. hehe

kimiqisyaiqa said...

pnh...mkn rendang landak..sdap!

Diana @ BKKC said...

@Zie: hehe..ahkak pn rasa nak termuntah..

@kimi: yup..rendang landak always the best

Liyana said...

x sampai hati nk mkn, mate tjojol lg tu, adeh -.-'

myamyza said...

daging landak macam tak sanggup nak rasa, daging kancil pun tak pernah, daging kijang sodap daging rusa belum cuba lagi.. hehehehe

BERT said...

saya suke kancil.. bess daging dia..

zahidah seran said...

rusa,kancill,landak,kijang,ayam utan,burung wak-wak..sume penah makan sebab jiran dulu rajin berburu...sedappp...=)

[sutera kasih] said...

aduhhhh...ingatkan apala tadi..hehe

penah makan daging payau je hehe

Diana @ BKKC said...

@ liyana : D pon tak sampai hati- geli lah

@myaiza: landak lah sedap..lagi2 masak rendang

bert: kancil....rusa kijang..manis kan daging dia?

@zahidah seran: burung wak2 tak pernah mkn lagi

@sutera: daging payau tu ape?

[sutera kasih] said...

payau tu rusa, org sabah sebut hehe

Unknown said...

ngeri nyer tengok..hehhe
pjaz dh follow ur blog =)

safurara said...

tak agak2.nk muntah ada lah.

Daddylicious said...

macam sedap jer kepala dgn kaki tu...haha

Ijah EmoTemo said...

alamak loya la bila tgk heheheh

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

tersalah terjah masa ai tgh mkn nasik goreng uwaaaaaa....ai prh mkn daging rusa...sedap

Cigu JAERA said...

nampak memang sedap, tapi saya mmg tak suka makan daging2 macam ni.. kolestrol dia tinggi.. makan sikit2 je.. ehehe.. nak jaga kesehatan lah katakan..

salam ukhuwah.. followed 444 ye.. heee (",)

Nasz said...

tak penah merasa makanan macam ni.

jemput ke blog saya ye?

MOHD NASER.com

laskar pelangi said...

eiuwwwwwwww! tak selera ahhh camni...hek3

Amirah Jafri said...

xpernah ....errrr.kalau cani xselera..huhu

K said...

sedap ke?? hehe XD

Ezad Skytech said...

erk...sedap ke..? macam tak selera je tengok ni...hee~

Solihin Zubir said...

rusa.. sedap woo.. sedap.. tp lebih suka telur lembu.. hak2..

Unknown said...

semua akak penah makan....

sodap yo!

rugi tak makan...heheh, bila lagi kannn...bukan selalu

ekabukanmakcikkau. said...

tgk memang ahh geli awww yuksss tapi kalo makan sedap wohh. tapi aku tak jeles ponggg. mehehehee

Hafizin Jamil said...

hoho..daging landak yang best..

Niena Muhammad said...

muka dia nmpak mengerikan tp balun je bnda yg halal nie :D

Nizam Ijam said...

geli seyh!!!!

ct kektus said...

sungguh kak. tak pernah. kalau di bagi pon, kite macam tak akan makan je. hukhuk

Rtp Farra Arisha said...

serious, arisha tak boleh makan..:/ bukan apa, nak masuk dalam mulut pun rasa takut :O
tapi ramai orang cakap sedap, kan?

Blog Eazy Izzuddin said...

rusa?
tak pernah makan lagi
:D


Jom Join MyContest =) : Contest Annouced! Mak Aih! Contest Blog Eazy Izzuddin ?!

| Irfan Roslee | said...

perghh..mcm mana nk mkn tengok pun da nk muntah..hehe

Shila said...

macam best je...!!

excited nak rasa..

Anonymous said...

errrr...errrr..ada ke yg sanggup nak korek2 mata dia??

Zana Adieyza said...

ngeri terus tgk gmbr tu! aarrrgggghhhh, mimpi ngeri trs la zana malam ni..

Unknown said...

tak selera umi tgk huhuhu..takut kalu mkn kang ngigau tang mata nye tu huhuhuhu

aamalinaazman said...

woooo
kene mkn dulu
baru tgk
niii
hehehhehe

HAFIZAL said...

kepala kambing bakar tuh...sedapnya

wahida said...

tak pernah mkn semua daging eksotik ni...tak tertelan...


huhu...tgk kepala rusa tu, potong stim aku nak lunch jap lagi neh...adoi la...

Gadis Kecil said...

tak selera langsung !!

salam singgah. thank sudi jenggah blog and komen :)

Prettyvrach said...

dahsyatnye ruse panggang..takut tuh nak makan.

Afikah Aziz said...

hohoho pengsan tengok hehe,xselera ok :P

nurulain1011 said...

ni memang betol2 makan nih. haha

saya tag akak ^_^

Ariena Hisham said...

Eurwww, memang tak lalu nak makan. GULP! :')

#Jom usha entri saya pulak :D
Link: http://nurulariena.blogspot.com/

 

la la la la............. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea