Tuesday, 13 September 2011

Potong & Makan....

Dibebel oleh Diana @ BKKC at 16:11
sila pejam mata rapat-rapat kalau korang nyampah nak tengok pics pengantin baru agak-agak lapuk ni ye?
tak kuasa i nak layan yang nyampah-nyampah tu ye?

bukan saja-saja..
tapi terperasan satu perkara..
belok BKKC ni nampaknya masih menjadi rujukan para bride to be ..yg berangan nak naik tahta walau sehari..

so, bertemakan potong&makan 
-dipersembahakan-

Kek Pengantin

kek pengantin ni khas dari kak Yati rbeccacookies - bukan omputih.. Melayu Islam Okay?
yang mementingkan kemurnian dan kehalalan kek pengantin yang anda sajikan utk tekak anda sendiri dan tetamu yang datang nak merasa...barang secubit

so, tengok dekat-dekat
akan kecomelan dan kemurniaan kek pengantin ini
ni kek fondant nama dia...

aku tempah pakej yang ada cupcakes (sekali tak cukup daaaaaa)
super suweet kek pengantin aku..hehe...perasan..

tu bertingkat-tingkat bagai....



pesanan penaja: kek memang banyak kat pasaran..tp nak cari buatan Muslimah lagi halalan toyiban ni....kurenggg kan?

p/s berminat? klik je kat link http://www.rbeccacookies.com/ ni...jenguk-jenguklah mana yang patut dan mampu dek poket.OK?
p/s/s nampak begitu raja sehari tak kami?..kuning diraja mak...hahaha

16 suka komen:

Syazwan Che Deraman said...

sayangnya nak makan kek lawa macam tu.
takut habis.
huhuhuh.

hajar hazizi said...

suka larr tgk muka awak...
macam muka wan sharmilla pun ada jugak..hehehe
anyway, nice blog...love to read & follow...jgn lupa follow balik ek kat blog saya yang tak seberapa tuh..hehehe

C i k P i p i T e m b a m said...

nanti kita kawen pon nk buat kuning jugak la . xD

whitecappuccino said...

comeynya pengantin ni hehehe.. serba kuning

Lelaki Ini said...

tetibe rasa nak kawen la plak..
hekhek...

H.J said...

nak kawen jugak la nanti..huhu

JIJI YU said...

lawo sungguh kek gitu..

aimie amalina said...

weeee
bile la nak kawen ni

hehehee

blog-tips-kurus said...

kakak-kakak opis pakar buat kek. kompem HALAL. majlis je tak tau bile.. hoho!

Lea Isnawi said...

kek tu comel!..x sabar nak kawen jugak..hehe

p/s:kat kampus lea, sen forensik under kampus sains kesihatan..err akak diana belajar kt uitm eh? kos forensik ade kat 3 uni je..usm, ukm n uitm

anisalya said...

masa kawen ingat nak potong kek jugak. buat kenang2an. kek dah ada. tapi sebab semua orang sibuk, lupa nak bawak kek tu keluar. end up, potong masa nak bukak hadiah. huhuhu...

Niena Pengembara Ilahi said...

sgt2 teruja tgk kek tu

Niena Pengembara Ilahi said...

sgt2 teruja tgk kek tu

siti kektus said...

aah lah kak. dah nmpak raja nya. hehehe ;p

SoLy SoLicious said...

kek yg nmpak sedap!!

afifahpah said...

pengantin dan kek sama cantik sama padan.hehehe.

 

diana la... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea