Tuesday, 6 September 2011

Riang Ria Di Pagi Raya

Dibebel oleh Diana @ BKKC at 08:18

salam lebaran buat yang sudi datang menjenguk
samaada secara sengaja atau tak sengaja
korang dah dikira tetamu
ye tak?


kalau kat rumah..dah siap hidang air segala...
jemputlah tatap pic raye kami..
nak bagi rasa kuih..tak dapatlah pulak..



tema tahun ni..ala-ala purple gitu..
tapi kalau tengok baju yg daku pakai..
purple ke? hado merah2 mak ngah gitu...
last minit beli....kaler purple ada...saiz pulak takdak...
dah bdn tu comey sgt..mana nak carik saiz M yang tentu-tentu dah laris di pasaran
so, makcik tibai lah kaler ala-ala purple..
kata adik-adik daku... "kak Na tahun ni..totally OUT..merosakkan gambo deme yang kebaboom tu..."
siap deme nak halau daku jauh-jauh..
out of league katanya...

kurang hassam tol!!




trademark kami : peace NO war..hahahaha

to my adiks-adiks..hamik kau...
aksi terlampau di pagi raya...
konon-konon photogenik ek?

yang ni pulak
kalau bergaya dah macam orang nak pergi marhaban...


so, korang..
ape yang menarik di pagi raya?
selain solat raya..makan-makan raya..bergambar raya..pergi beraya...kumpul duit raya..




12 suka komen:

ZaNa aDieyZa said...

samalah tema kita tahun ni.. zana pun purple.. tp x sempat nak update lagi la gambar raya.. hihhi..

Mia-Ina said...

aaa la...br perasan dee pakai warna lain dr yg amik gmbr..semua purple..xpe..thn depan bg sedondon lg ye....plg best raya wat mia berkumpul dgn keluarga

abghani said...

tahun nie raya byk purple

rara pinkmafia said...

wahhhh baju semua sedondon.cantek.

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

temanya mcm berjanji la plak kan....rasanya mcm tahun ni byk yg tema purple kale la....TAPI baju kakD juga tak siap2nya...

...sWeeT uMi... said...

cantek je..nmpk meriah hehehee

fazilzura said...

selamat hari raya ...

sweet nye colour purple maroon ni ... menarik ..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Nmpk meriah..kaler pun sedondon..Nice.. ^_^

petuapakar said...

Ramai nyer tema purple tahun ni. Pakar pun sama. Hik3.

said...

selamat hari rayaa akak..............


^_^

Huda said...

same kite kan :) purple mmg tema thn 2011 :)

Hanie_Dew said...

asslamualaikum. saya datang beraya.

 

diana la... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea