Wednesday, 21 September 2011

Super Annoying : Kau ingat ni pasar!!

Dibebel oleh Diana @ BKKC at 12:12
aku bukan orang baik hati cerdik lagi bijaksana untuk berkata-kata. aku bukan manusia sempurna macam rabiatul adawiyah untuk memberi nasihat dan tunjuk ajar. Cuma aku manusia makan nasik lauk asam pedas hari-hari yang memang ada perasaan hati sakit lagi menci dan tak suka pada manusia yang buat bising masa dalam surau!

Ingat ni pasar!!!
nak jual beli ikan barang sekilo dua kilo berkilo kilo nak menjerit bagai kasik tahu seantero pasar produk yang nak dijual? nak gelak-gelak manja macam  Nickhun dan Victoria tu tak wujud kat dalam surau ek?

Tolong hormat sikit
dengan manusia yang mempersiapkan diri luar dan dalam nak menghadap Tuhan. Tolong.....kawan-kawanku - jua diriku - tolong.......Please

Silent please !
telefon cokia blackberry..samsung galaxy yang mendondang lagu merdu tu (even lagu tu lagu kesukaan aku -Big Bang..Wokey?) Aku tahu aku takde tepon canggih manggih macam korang2 semua. aku tahu duit Pt aku dulu aku kedekut nak belanja mentaram gajet segala - aku sedar scholar aku sikit sangat. So, aku tak mampu. Tapi, yang mampu tu..please......silent on ur expensive phone...Please

Kalaupun
nak tido- sebab kepenatan berpuasa sunat dan bekerja...amiklah port belakang sikit. Bukan betul-betul kat saf depan - maaf ek - pahala tidur ber saf tak termasuk orang nak berjemaah ye? Please...ketepi sikit. 





pesanan penaja : cakap utk diri sendiri jugak -kekadang hilaian aku kalah PHSM


p/s: Dont be selfish K?..same same guna - same same dapat manfaat. kan ke bagus?

p/s/s aku tak marah - aku sayang korang semua..Saranghyeo....

9 suka komen:

CikPuan Fara said...

betul tu dear.. kdg2 dorang ni tak pikir tu tmpt solat utk beribadat bukan bilik tido huhu..

Belog Sambal Belacan said...

betul tu:)

http://akutetapaku85.blogspot.com/

JIJI YU said...

bila mulut tak reti nak dikawal

said...

insyaAllah kita semua akan cuba elak dari buat semua benda kat atas tu ;)

::NureeN:: said...

mana bleh bising2 dlm surau hormat la cikit org nk solat kan.. hhhmmmm

Cha sahaja said...

haha..ku tgk rmai btul tido dlm surau..kdg2 nk amek telekung pown pyh..tp xpela..diorg pnt kot..

SoLy SoLicious said...

sabar2..heee....

cik najihah said...

em tu la..mcm pasar huhu..
how was ur day?

sha my heart said...

Memang patut marah pun.

Nasib baik kat masjid kg ni tak de benda2 mcm tu. Kalau ada pun masih terkawal dan tak annoying. =)

Kalau tak, menggelegak jugak la jeritan batinku. Haha~

 

diana la... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea