Friday, 14 October 2011

Bali Gegar....

Dibebel oleh Diana @ BKKC at 08:16

balik dari trekking jam 3pm...
gerak dari upm 6pm..
sampai rumah 730pm...
solat maghrib terus masak memasak...
ingatkan nak makan kat kedai..tp entahlah..cam tak besh jek kan?
penat sikit2 jek..bukan dah tak larat sgt...
lauk simple jek [sayur kuchai+kcg bendi+tempe] ngan kari telur..... 

yelah..dah lama tak trekking dan jenjalan dalan hutan...
mandi manda pulak tu....
bertahun jugak lah tak buat menda2 outdoor ni...
hhmmm.....lagi2 bdn dah mencanak2 naiknya...
so, terasa keletihan yg amat...

dinner sambil melayan berita di TV

" Gempa bumi 6.1 magnitud gegar Bali "

" pelancong panik ! "

" bangunan di ibu kota Denpasar, kepulauan selatan Bali retak "

" gegaran itu berlaku beberapa minit di daerah pelancongan utama Kuta "

tetiba teringat kat Kak Wahida

MY ALL

ngan kak NMO

niezzareenamemory02

yang ada kat Bali skang ni...

harap semua OK jek
&
Heppi - heppi....

10 suka komen:

mizzkechique said...

moga semuanya selamat...

Lelaki Ini said...

adoyai!
takunya la...

e k i n ♥ y u s r i said...

kakak opis ekin tue

Liyana said...

kte plk teringat kat kina sbb baru bace honeymoon die kt bali.

hope semuanya selamat kan..

ikatankasihku said...

betul2, semalam masa tgk berita tu, teringat kat dia 2 orang tu....diaorg gi bali..mudah2an selamat semuanya

Kakzakie said...

Moga sahabt kita yg sedang bercuti di sana tak terjejas.

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

weols kat sini almost everyday ader EQ uols....jgn dtg kuat sgt mcm bulan march hary tu dah la...mmg takut sgt M7 kalo kat tempat lain rumah pow ranap nasib baik sini umah tahan gempa.

Nens Collection said...

sy pon teringatkan deorg..semoga semuanya selamat..hehe

SoLy SoLicious said...

semoga depa selamat smuanya

[sutera kasih] said...

haaaaaaaaa??
kak wahida & kak NMO d bali ke skrg?

 

diana la... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea