Tuesday, 1 November 2011

Bercuti........bagi idea sikit

Dibebel oleh Diana @ BKKC at 14:54
penat dah membebel pasal kosmetik metik, habis penuh segala enti ngan huruf2 kecik besar - kecik besar yg menyakitkan korang nak baca. Hah, pada muka!
Sesekali kena bahasa..hehe...
STOP !


Nak bercuti !
I wanna ESCAPE !
Nak jenjalan !
Nak makan angin !


Tapi, kemana?
Between these 2 months.....
Ada cadangan....??
Dekat-dekat je.....

14 suka komen:

Cho Zila said...

akak nak bercuti kat tepenjer sebab adik akak kawen ngan orang tepen lepaih anto dia terus jalan2 di sana... best gak...
kalau dibagi pilihan cuti nak gi PDjer... dekat...

Diana @ bilakukatacinta said...

hehe..PD ok gak..dekat ngan s.alm ni..tp ..ape yg menarik d PD pulak ye?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

pergi pantau..klu ada cuti lama gi pulau.amatlah mendamaikan tgk laut

aimie amalina said...

weeeeeeeee
akak dok mne?
crilah tmpat yg ade pntai ke pulau ke
heehe
mest beshhhh =]

Diana @ bilakukatacinta said...

dear kak LM: cuaca kat mesia ptg2 ni asyik hujan jek..tak berani nak ke pantai

aime: akak duk klang dik..keje kat s.alm....

Hanis MY said...

bestnya bercuti..g la tempat yg bolek rilex hilang stress...

Saiazuan said...

slmt bercuti ^^

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

happy holiday.tempat yg tenang pasti membuahkan fikiran yang bagus:)

Adylia Qarissa said...

bestnya dapat bercuti... :)

anismelon said...

hurmm..akak dok mane..bercuti kat kemeren ke..pangkor ke..

mizzkechique said...

ngah musim ujan le nk coti²..huhu

Mia-Ina said...

bercuti di pulau yg indah / tempat yg leh shopping best gak kan..mia bakal ke kuching sarawak cuti sek akhir ni

Zana Adieyza said...

pergi tmpt yg x dekat dgn pantai la.. sbb musim hujan kan.. gie melaka jer la.. hihihi

Niena Pengembara Ilahi said...

gi cameron.. best :D

 

diana la... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea