Wednesday, 19 October 2011

Segmen : Saya , blog dan pembaca

Dibebel oleh Diana @ BKKC at 11:36
Santai Bersama BEN ASHAARI
SAYA
&
BLOG
&
PEMBACA

kalau ada saya, tapi takde blog,  
biasalah tu..

kalau ada saya, ada blog 
 istimewa sikit lah aku..

ada saya, ada blog tapi takde pembaca 
serius syok sendiri namanya

26 suka komen:

Kakzakie Purvit said...

Tiga berganding baru best:)

noraauliyya said...

Auliyya singgah dari segmen Abg Ben ...

nuyui a.k.a miss YUI said...

ada sy syok tak??

dr segmen yg sama..hehe..

anak ayah said...

ohaiy0~~~
dr segmen abg ben
:)

Niena Muhammad said...

terlepas segmen abg ben

Anonymous said...

setuju!

Unknown said...

betul jgk tu..ader blog xde pembaca pun x leh gak

*SiRibenMerah said...

salam kenal :)

wahida said...

selamat bersegmen!!

Reena Sidek said...

Salam kenal...
Singgah dr segmen yg sama...

http://masrinasidek.blogspot.com/2011/10/segmen-saya-blog-dan-pembaca.html

Wanie Wonek said...

singgah dari segmen yang sama. salam perkenalan.

http://waniewonek.blogspot.com

Hafiz Rahim said...

Salam kenal.Dari segmen yang sama.=)

Entry terbaru saya "HafizRahim.Com : Saya, blog dan pembaca"

aamalinaazman said...

ada saya
ada blog
yahuuuuuu! bes banget!

Lulu Caldina said...

Salam singgah dihari rabu, bersama join segmen encik ben.. hai awak ;)

TERKINI DI LULU-PAGES

jamilahamzah said...

salam singgah ari segmen yg sama...
no 51...

Hanis MY said...

Tak psn en Ben buat segmen...selamat bersegmen

Unknown said...

sy pembaca blog kamu..

Anonymous said...

Salam Perkenalan dihulurkan ^_^

syieda dtg dari blog Abg BEN ...jom datang blog syieda pulak..^_^

http://lovestory313.blogspot.com/2011/10/saya-blog-dan-pembaca.html

Ieqahgajah said...

hai cantek..ieqah melawat sini..lau free mai laa jnguk blog ieqah

Unknown said...

Hai awak, eza singgah sini dari segmen Abang Ben..Kalau ada kelapangan, jempot lah datang melawat blog Eza.

http://cheksunnyboomboom.blogspot.com/2011/10/saya-blog-dan-pembaca.html

Unknown said...

Salam kenal..datang dari blog abg ben :)

Faz Abas said...

salam perkenalan. sambung jalan-jalan sempena segmen BA semalam.

sila singgah blog saya :)

jarang orang guna background kaler ni... i like!

Nana said...

Singgah pagi...:)

IntaNBerliaN said...

Salam kenal.. terjah dari segmen yang sama.. :-)

http://ihaveasweetsmile.blogspot.com/2011/10/segmen-saya-blog-dan-pembaca.html

Susie said...

salam kenal,

http://susiyantisoleman.blogspot.com/

oshin said...

sama-sama menyinggah :)

 

la la la la............. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea