Wednesday, 19 October 2011

Segmen : Saya , blog dan pembaca

Dibebel oleh Diana @ BKKC at 11:36
Santai Bersama BEN ASHAARI
SAYA
&
BLOG
&
PEMBACA

kalau ada saya, tapi takde blog,  
biasalah tu..

kalau ada saya, ada blog 
 istimewa sikit lah aku..

ada saya, ada blog tapi takde pembaca 
serius syok sendiri namanya

26 suka komen:

Kakzakie said...

Tiga berganding baru best:)

noraauliyya said...

Auliyya singgah dari segmen Abg Ben ...

nuyui a.k.a miss YUI said...

ada sy syok tak??

dr segmen yg sama..hehe..

eyqa amin said...

ohaiy0~~~
dr segmen abg ben
:)

Niena Pengembara Ilahi said...

terlepas segmen abg ben

Lelaki Ini said...

setuju!

Tentang Kita said...

betul jgk tu..ader blog xde pembaca pun x leh gak

*SiRibenMerah said...

salam kenal :)

wahida said...

selamat bersegmen!!

masz86 said...

Salam kenal...
Singgah dr segmen yg sama...

http://masrinasidek.blogspot.com/2011/10/segmen-saya-blog-dan-pembaca.html

wanie wonek said...

singgah dari segmen yang sama. salam perkenalan.

http://waniewonek.blogspot.com

HafizRahim said...

Salam kenal.Dari segmen yang sama.=)

Entry terbaru saya "HafizRahim.Com : Saya, blog dan pembaca"

aimie amalina said...

ada saya
ada blog
yahuuuuuu! bes banget!

Lulu Caldina said...

Salam singgah dihari rabu, bersama join segmen encik ben.. hai awak ;)

TERKINI DI LULU-PAGES

Jaa said...

salam singgah ari segmen yg sama...
no 51...

Hanis MY said...

Tak psn en Ben buat segmen...selamat bersegmen

Saiazuan said...

sy pembaca blog kamu..

Syieda_Joy™ said...

Salam Perkenalan dihulurkan ^_^

syieda dtg dari blog Abg BEN ...jom datang blog syieda pulak..^_^

http://lovestory313.blogspot.com/2011/10/saya-blog-dan-pembaca.html

IEQAH said...

hai cantek..ieqah melawat sini..lau free mai laa jnguk blog ieqah

Eza Boom Boom :) said...

Hai awak, eza singgah sini dari segmen Abang Ben..Kalau ada kelapangan, jempot lah datang melawat blog Eza.

http://cheksunnyboomboom.blogspot.com/2011/10/saya-blog-dan-pembaca.html

fuuyooh said...

Salam kenal..datang dari blog abg ben :)

Ms Ef Abas said...

salam perkenalan. sambung jalan-jalan sempena segmen BA semalam.

sila singgah blog saya :)

jarang orang guna background kaler ni... i like!

RJ Beena said...

Singgah pagi...:)

IntaNBerliaN said...

Salam kenal.. terjah dari segmen yang sama.. :-)

http://ihaveasweetsmile.blogspot.com/2011/10/segmen-saya-blog-dan-pembaca.html

Susie said...

salam kenal,

http://susiyantisoleman.blogspot.com/

Oshin said...

sama-sama menyinggah :)

 

diana la... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea