Wednesday, 12 October 2011

WW#9: Me always Like this...hahaha

Dibebel oleh Diana @ BKKC at 08:21

18 suka komen:

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

dulu ai gini gak
but now dah cekap siap makan nasik guna chopstick if terjah Japanese food restaurant....:D

e k i n ♥ y u s r i said...

pakai tangan lg best...
hehehe

Lelaki Ini said...

hahaha...
sy tak pndai juga!

azam said...

hehehe...senang je sebenarnya...

saya suka...hehehehe

NasZ said...

teringat masa blaja Personality Development masa kat uitm dulu, kena blaja makan pakai chopstick, terkial2 saya. hahaha.

MOHD NASER.com

Asmara said...

practice makes perfect! hehe.. hujung dgn hujung kene bertemu dan berbentuk segitiga, bak kata sensei yg mengajar. :D

Teratak Hami said...

Saya boleh pakai chopstick .
Tapi nikmat lagi makan dengan tangan dan sunnah lagik.

World of Azketom said...

nak makan nasik ngan chopstick kang...macam ayam makan nasik. bersepah-bersepai...

Nens Collection said...

dulu reti ms bujang2 dulu..skang dh x reti..asik duk nyuap ke anak je..huhu

said...

haha, gune garpu je dahh

XD

Cha sahaja said...

haha...give up.

Kakzakie said...

Kalau garfu pun susah guna tangan je lagilah senang.:)

mamaNoriz said...

till now, akak still fail guna chopstik ni...huwaaaa

uat malu jek..

mizzkechique said...

pakai tgn sudahhh..haha

PinKy MoMMa said...

hahaha fork itu lebih mudah tak yah nak kepit kepit kot ;p

H.J said...

haha..cepat je giveup..

SoLy SoLicious said...

hahaha.,.last2 garpu jugak dicari..

Saiazuan said...

pndai hold mknan besar2 je mcm fishball.. klu kecik2 mcm ramen, x pandai

 

diana la... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea