Saturday, 12 November 2011

kantoi, apa nak buat ye?

Dibebel oleh Diana @ BKKC at 19:20
terfikir sesuatu sedang duk melayan masterchef malaysia..
tahu..musti korang fikir daku cuba mengaitkan sesuatu dengan seseorang kan? kan?


bab kantoi ni - memang dah biasa kita dengar..
pernah jd saksi member ter.'kantoi bawak toyol dalam exam hall...
jugak ada bf kengkawan ter'kantoi masa duk berkepit ngan aweks lain kat shopping mall....
pernah satu masa ni geng mesyuarat tingkap ter'kantoi masa syok ngumpat..hahaha...pompuan-pompuan...


bila dah terkantoi, serius muka malu tebal berinci-inci...
terus rasa muka nak masuk dalam batal busuk yg penuh ngan kekabu yang dah penyek...
nak keluar bilik pon siap usha line berkali-kali....taknak bagi orang perasan...
MALU !


malu tak malu...nak buat macam mana ye?
hidup perlu juak diteruskan..untuk esok lusa dan hari yang berikutnya..
kalau mati pun, tak dapat nak menyelesaikan keadaan....


So, nak buat apa lagi..hadapi je kenyataan...


kalau kena sindir - buat-buat pekak telinga
kalau kena marah - tebalkan jek muka
kalau kena pulau - buat-buat tak kesah


hahaahahahahahahaaha



5 suka komen:

Iffah Afeefah said...

paham ckp sal sape

hehe

tebalkan muke jekla

but bile die ade nmpak hdup suasne mc tu

aimie amalina said...

hahahaha
riang gembire akak
hihih
betol2
kantoi pon kene gak teruskan hidup esok dan esok dan esok kan
heeeee

Saiazuan said...

hehe kantoi bawak toyol.. lum cukup hebat meniru lg la tu

faridah nazurah said...

hahaha sy tak pernah lagi kantoi bwk toyol.. kihkihkih.

aTy _faRed~ said...

kalau kantoi bende yg tak besh..memang memalukan...tak hengat ar pernah ker tak kantoi bende bukan2 mase ngah stadi dulu.. huhu...

 

diana la... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea