Monday, 14 November 2011

Watak Antagonis Sekarang Semakin Menarik.....

Dibebel oleh Diana @ BKKC at 21:01
selamat malam semua!!!!


kenal dia ni?

Si empunya nama Izara Aishah ni, bagai meletap letup namanya di dunia hiburan sejak akhir-akhir ini. 
makan hati berulam jantung ye tak?
rasa nak gigit-gigit jek telinga comel ni...
takpon rasa nak bagi pelempang laju-laju....
kalau boleh nak cubit pipi dia bagi lebam....
semuanya kerana Fiona...

siot..setan...kuang hajau...nyampah.... dan sbgnya macam nak keluar jek dari mulut ni melihat kejengkelan Fiona

watak antagonis sekarang :

tak perlu nak tengking-tengking jerit pekik telolong nak maki mak bapak, sedara mara. Cukup buat muku kerek lagi tak boleh blah

muka tak perlu calar balar sana sini dek lebam kena pukul atau jatuh poko. Cukup dengan pakej cantik lagi ayu yang menggoda lagi menggiurkan

tak payah nak zoom kat muka sejibik-jibik sampai nampak lobang idung semata-mata nak bagi orang tergamam dek reaksi pelakon


watak Izreen dalam Tentang Dhia boleh tahan jugak....
Si Melly yang amat menjengkelkan hati....

7 suka komen:

aimie amalina said...

hehehe
siyesss!
watak fiona tu, ase nak hentak2 pale die
hahahahaha
gramm gileee ah..hehe

yg si izreen ni sume
bakal ase nak hentak die
jugak
hehehehee

Saiazuan said...

fuhhh xlayan dah sgt crita2 drama ni.. huhu

SoLy SoLicious said...

berkesan sgguh na watak depa ni

Iffah Afeefah said...

agakla
kdg nk terajang je rase

Nens Collection said...

tahu xpe..mmg geram btol ngn watak deorg ni..rs nk masuk dlm citer tu bg penyekeh 14 kali..hak hak hak..

...sWeeT uMi... said...

ahhh btul tu..umi pun ada tgk citer ni mggu lepas..tp smlm bleh plak termiss huhhuhuhu....ye la mana nak layan nada cinta then nak layan gak tentang dhia ni hahahaha

Puan Kutu said...

haha betul tu..tak perlu muka pecah rumah utk watak antagonis zaman skang nie..

sama jugak macam pelawak skang tak perlu muka lawak,muka kacak n lawa pun org dah gelak..:)

 

diana la... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea