Thursday, 1 December 2011

Cintaku Tertinggal Di sana.......

Dibebel oleh Diana @ BKKC at 11:37
Salam Semua
Dah berminggu tak hadap belog ni...
dari demam sampai lah ke sudah..balik Johor...
takde mood nak membebel...


bulan ni jek...dah dua kali den balik Johor..
awal hari tu sebab raya haji..
last week sbb kawan den kawen...


entah kenapa
balik kg kali ni rasa sentimental gitu..
macam hati dah tertinggal kat kampung
dah mcm terlupa nak bawak balik ke klang plak...





13 suka komen:

saffiya_aleesya @ echa said...

balik kg mmg best sbb rasa rileks je, otak pun tak serabut..mungkin kita dekat dgn family dan suasana kg..

Zana Adieyza said...

balik kg mmg best! lupa pada kesibukan keje.. syok!

Qhaifa Nur said...

betul tu, dah cuti nak kerja semula aduh malas rasanya..

Nens Collection said...

sy suka balik kmpung!!!
mggu ni balik lagi..x sabarnye..!!
jom balik kampong..hahaha..;)

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

rindu nak blk kg jugakkkk
uwaaaa sobs!

cik fadh said...

huhu means akak xpuas bercuti kt kg tu . len kali cuti lamer skit kak, baru hatimu tidak tertinggal di sana..hehe

rara pinkmafia said...

boleh2,bawak balik jb ke klang.hehehe

Hanis Azla said...

takpe2.. nnt2 boleh balik lagi ambil hati yg tertinggal tu.. he..he.. take care..

Iffah Afeefah said...

patot a akak senyap je

Saiazuan said...

sentimental gitu :)

Puan Kutu said...

wah balik mpg mmg bst..tak igt nak blik rumah sendiri terus.haha

Nong Andy said...

Hati dah tertinggal kat sana.. ? lupa bawa hati balik.. wah.. bahaya tuh!

ratusiput said...

sbb jb mmg best :)

 

diana la... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea