Thursday, 22 December 2011

Jumlah pelawat menurun, tapi....

Dibebel oleh Diana @ BKKC at 09:57
jumlah pelawat menurun - sometimes maintain, tapi takdelah beribu-ribu lemon..
tapi yang menariknya - kepelbagaian kunjungan daripada oversea gitu...
tengok.
russian federation -hehe

9 suka komen:

Nens Collection said...

pehh..japan pon ade,vietnam skali..hehehe..terbaikk!

mizzkechique said...

russia tuuuuuuuuuu..dasat²..

Cikpuan rara said...

kadang2 sbb seo kot.rara pon selalu je cm ni.but blog personal kan.standart lah.

Ezad Skytech said...

sy punya pun hari2 ada jugak la sangkut kat negara2 lain ni..hee~

Lelaki Ini said...

wah
popular macam artis!

Saiazuan said...

ramai peratusan pembaca dia dari kalangan luar negara :D

Kakzakie said...

Yg dari M'sia tu kakak ada masuk percent di situ juga tau:)

dwaty said...

salah sorg dari M'sia tu sayala...

...sWeeT uMi... said...

wah...cam tak caya je diorg dtg berkinjung kan hehehehe

 

diana la... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea