Friday, 23 December 2011

Terlalu dah tak jadi lawak.....

Dibebel oleh Diana @ BKKC at 23:00
Hai semuaaaaaa.....


Sedang menonton rancangan lawak di TV malam-malam Sabtu begini. Rancangan ape? Mesti dah sedia maklum  tahu kan..


Entah mengapa, mulut dah terasa malas nak gelak - penat nak pura-pura suka & gembira. 


Bila sudah terlalu mencuba
Nampak  benar cacat celanya
Bila semakin beria-ia
Semakin buat orang tak suka


Lawak itu dari diri
Bukan buat-buat sendiri
Lawak itu dari hati
Baru ketawa sampai nampak gigi...








p/s Segan sendiri - bila si adik berkata dah lama tak tengok rancangan yang buat kita gelak beria-ia.. Katanya...takut membuat hati mati. Betul ke? Gelak banyak-banyak, hati mati?

7 suka komen:

Saiazuan said...

pandai dia brpantun ya :)

Hanis MY said...

gelak byk2 bukan awet muda n hepi2 sokmo ke hehe...

p/s: thanks D!

yana lyana said...

betul..
orang tua-tua kata..jangan suka-suka sangat nanti dapat duka..

salam kenal :)

Iffah Afeefah said...

lawak dbuat2

umpme bdohkn dri

...sWeeT uMi... said...

ntah la...no komen sgt
tapi org kata gelak berpada2 je...

aleen aiden said...

selalu orang kata begitulah.terlalu banyak ketawa nanti hati mati.jadi kena gelak berpada.sedih juga berpada2. :)

Nens Collection said...

gelak berpada2 takpe kot..jangan terbahak2..bukan sakat ati mati..boleh mati terus..huhu..;)

 

diana la... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea