Wednesday, 8 February 2012

Wedding Nuzli & Ida : Warna Warni

Dibebel oleh Diana @ BKKC at 18:27
itinerary Majlis Perkahwinan di Negeri Johor ni..
lebih kurang begini lah ye

- Resepsi pihak perempuan -

 majlis & upacara akad pernikahan
tema : off white and gold

majlis berinai besar pada sebelah malamnya
tema : purple

majlis persandingan
tema: pink and purple

- Resepsi pihak lelaki - 
cadangnya nak buat makan beradab je..nak jemput orang sikit-sikit.
tapi, last minute orang datang pasang pelamin, khemah yang didiri pun serba baru, kek yang ditempah pulak cantik, alahai....
meriah jugak bila si kakak ni beria-ia nak sediakan 'lauk pengantin' - 
majlis yang kecil jadi besar - tetamu datang tak putus-putus
alhamdulillah...
tema : red, black and white

- studio -
lokasi : studio di Kota Tinggi

outdoor
lokasi : Tanjung Balau, Kota Tinggi

lokasi : padang dekat rumah kami....


inilah warna warni majlis perkahwinan adik lelaki ku yang telah sah menjadi seorang suami kepada Hasmida..
Semoga sabar menjalani kehidupan berumah tangga


Congrates
Nuzli & Hasmida

5 suka komen:

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

alhamdulillah selesai sudah ya :)

cantik tema diorang :D

BERT said...

cantik la baju2 pengantin tu.. btw tahniah utk adik ye hehe

syaz@rozelt said...

canteq bride tu..hihi

...sWeeT uMi... said...

cantek2 warna baju pengantin tu...paling suke yg merah hitam tu...menyerlah (^_^)

intan izzaty said...

cntik2 bju tu...^_^

 

diana la... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea