Monday, 26 March 2012

Kes culik kucing berleluasa

Dibebel oleh Diana @ BKKC at 12:25
 
huhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.....

sedihnya..
Mocha kesayanganku telah tidak pulang-pulang sejak semalam

Mocha !
Kemana perginya dikau
kemana?
kami buat-buat macam biasa..dalam hati..Rinduuu rasanya
biasanya pagi-pagi lagi dia dah bising..kejutkan kami awal pagi
mintak my hubby bg dia makan..


dalam kita sebok nak gi keje
dia sebok nak keluar...


bukan kita taknak bagi dia keluar...
tapi, tengoklah..apa jadi pada dia skang?


cepatlah Mocha balik...
Mummy dah beli makanan dan pasir baru untuk Mocha tau?

huhu
mesti ada orang yang kurung Mocha dalam sangkar ni
kalau tak Mocha mesti dah cabut lari balik rumah

Mocha..gigit tau tangan pencolek tu..
Jangan bagi dia bawak lari Mocha lagi...
huhu

Mocha
Baliklah...






11 suka komen:

Kakzakie said...

Kalau kucing cantik macam ini memang boleh kena culik diana... sayangnya kalau hilang terus...

CIK MAY said...

wa..kucing pun kene culik??

Diana @ bilakukatacinta said...

tulah KakZakie....sedih ni...dia tak blik..balik lg.. Sapelah yg amik dia


cik May : ye cik may

fizafantagirO said...

comelnyaa kucing :)

mintak2 dia balik or jumpa semual nanti ..

CIK MAY said...

**aah..dorg ni nikah bulan 9 tahun lps lagi..tapi blm bt resepsi kat kl pun..tu yg mlm td baru langsung.

Lea Isnawi said...

gebu gile bulu dia

mocha cepat la balik

sudipVSsenduk said...

dia pi beli topup juga ke? dah buat report polis?

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

adehh kesian plak, nak kurung kucing tu dalam rumah lagi kesian...hmm

mira maisara said...

kucing comel.. suke lh org nk curikk.. geram kn.

mira maisara said...

kucing comel.. suke lh org nk curikk.. geram kn.

Mama Gee said...

chomelnyaaaaaa Mocha ni...huhuhu

 

diana la... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea