Tuesday, 6 March 2012

Kucing pun pandai merengek

Dibebel oleh Diana @ BKKC at 01:04
Sedang menghadap laptop sebenarnya..entah kenapa..dari kami masuk ke rumah tadi. Si Mocha ni asyik menggesel-gesel. Pulak tu..merengek-rengek mengalahkan budak kecik.


Tengok tu..bertabah betul depan pintu. Merengek nak keluar lah tu...
* bawah pintu terpaksa ditutup dengan kain  - sebab tadi sebelum masuk rumah ternampak anak ular kecik..

Yelah..harini seharian aku di UPM. Ada kelas & asignment yang perlu dihantar
My hubby pulak keje macam biasa..
So, takde orang yang 'bagi izin ' untuk keluar rumah..
Duduk terkurunglah dia sepanjang hari ni..tak dapat keluar dating lah tu..hehe...

" eh Mocha..ko ingat ni pukul 12 tghari ke? ni 12 tgh malam la... Pg tido .."

buat muka seposen...dan masih taknak tido....

Mocha...Mocha... Kenapalah kau ni.. Tak pernah buat peel rupa gini..

6 suka komen:

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

i just love cats :D

Diana @ bilakukatacinta said...

me too... tp tak semua la

CIK MAY said...

nk mengawan kot..;)

mizzkechique said...

comel giler!!!! nk picit idung dia blh x??

aimie amalina said...

heeee
bile ntah nk dpt bela kocen cm ni
hehehehehe

norinaomar said...

kucing ni kalau datang mengada dia bukan nak apa pun..nak kita garu2 kepala dia..kadang2 mintak tak kena timing..grrr

 

diana la... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea