Sunday, 18 March 2012

Mereka adik-adik ke?

Dibebel oleh Diana @ BKKC at 15:32
Oooopsss...
Laser benar mulut makcik sorang ni kan?
Suka hati je panggil orang adik-adik...
Ingat diri tu sempurna sangat ke?


Nak kena saman ni..mulut takde insurans makcik ni..hehe
STOP!
Ayat entri di atas bukan ayat penyata, OK?
Ayat entri di atas adalah ayat tanya yang wujud dari rasa ingin tahu 


Sesetengah orang sering menyamakan karakter seseorang yang soft spoken dengan adik-adik...* toink!
Kena lepuk!


Aku sendiri jugak - selalu telek dan belek (dari jauh ye? bukan main raba-raba..Tit...*)
Dia ni..kategori manysia soft spoken ke..adik-adik ek?
Aku bukan manusia prejudis, yang akan menjatuhkan hukum pd benda/perkara yang aku nampak & tahu.
Sebab aku percaya, mata selalu menipu...


Soft spoken @ adik -adik...
Sungguh ! Aku salute pada kebolehan mereka berkomunikasi..
Bercakap satu-satu, tersusun bunyinya. 
Bila bercerita buat kita rasa 'terpikat'
Seronok nak mendengar..bukan?


Ingat mudah ke nak susun ayat penuh berhemah tu..
Ingat sempoi ke nak buat orang suka dengar apa yang kita nak cakap..


Susah tau?




* mereka bukan adik-adik..walau itu yang aku fikir pada awalnya. mereka orang-orang berbakat yang soft spoken...hehe..aku bercakap tentang ON AIR...hehe

3 suka komen:

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

asalamualaikum, dah kawin? hehe nak je cakap macam tu kat pasangan yang overdos ni..

Diana @ bilakukatacinta said...

erkk....bukan main lg ye? kang kena sedass kang..

Nini D.. said...

tak berapa gemar nengok On Air.. ;)

 

diana la... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea