Monday, 5 March 2012

Online Using Samsung Galaxy SII Wifi

Dibebel oleh Diana @ BKKC at 07:25
Sudah berbulan guna - baru teringat. Samsung Galaxy SII kan boleh dijadikan wifi...
So, my hubby telah mengodek seketika..
dan aku pon on lah wifi lappy yang tak seberapa ni
Yippe....
Lebih laju dari biasa lah..
Kalah broadband aku yang dah macam kura-kura tu..

" RM2 sejam..."
" Buat apa?"
" Charges perkhidmatan. CyberCafe lah katakan..."
" Ceh ..cedekut !" kataku
" Nape plak kedekut?"
" Oh...service kita sepanjang hayat cuma dibayar sekali. itupun RM25.50... Oh..bukan RM100 kan?"
" RM25.50?...RM 100 ? apa tuh?" soalnya lagi terpinga..
" Eleh..itu pon tak tahu. Ke saja-saja buat tak tahu?" 
" Ye tak tahu....."
" Tak tahu, Find out lah sendiri...." usikku buat dia lagi ternganga. 


Padan muka. Nak berkira ye? Mentang-mentang tepon dia...Hmm...kalau BB aku boleh wifi. tak hingin aku nak ngendeng wifi dia...kui..kui..kui



6 suka komen:

Hanis MY said...

haha lawak la comel je

Diana @ bilakukatacinta said...

hehe....

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

wahhh zuan on9 pakai nokia biasa je..hehe

Diana @ bilakukatacinta said...

curik wifi hubby...senang sikit nak online.. nak jd material wat asignment

Princess Feyqa said...

cne nk jdi kan wifi ek? fiqa xreti la. huhuhu agk2 kt korea boleh jadikn s2 ni wifi x? heeee

Diana @ bilakukatacinta said...

hehe....ai tak tahu lah fieqa.. my hubby yg wat..

 

diana la... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea