Saturday, 24 March 2012

Perempuan rogol lelaki! What the....

Dibebel oleh Diana @ BKKC at 21:06
Trauma melanda pengembara kaum Adam di Zimbabwe
Lelaki takut diperkosa wanita..
what the...?? first impressions aku masa baca Kosmo tadi...

Zimbabwe kini digemparkan dengan laporan sensasi bahawa terdapat geng wanita cantik merogol beberapa pengembara lelaki dan meletakkan sperma mereka di dalam kondom bagi tujuan ilmu hitam.
media melaporkan, beberapa lelaki yang ditemui di lebuhraya telah diberikan ubat tidur, diugut dengan menggunakan pistol atau pisau, diberikan ubat perangsang seks sebelum mereka dirgogol berulang kali dan ditinggalkan di tepi jalan ...# mak ai..ganasnye...

kumpulan perogol ini dikenali sebagai 'pemburu sperma'...pernah disiarkan di akhbar pada tahun 2009.

polis berjaya menahan tiga wanita bersama beg plastik berisi 31 kondom terpakai. mereka di dakwa memperkosa 17 lelaki. 3 yang ditangkap itu terdiri daripada Sophie, Netsai dan Rosemary. 
 
nilah wajah 'pemburu sperma'..hati-hati lelaki di luar sana. polis menasihatkan pengembara agar tidak menumpang mana-mana kenderaan persendirian yang dipandu oleh wanita terutamanya.

polis mempercayai sperma tersebut diambil bagi tujuan amalan sihir dikenali sebagai 'juju' atau upacara pembawa tuah termasuk bagi tujuan melariskan perniagaan, mendatangkan kekayaan, dan mengelak penjenayah daripada dikesan. 

'pemburu sperma' tidak sesekali mengambil sperma keksaih atau suami mereka. kerana percaya ia akan memudaratkan lelaki tersebut..# pulak? sayang jugak kat suami ye..








p/s : macam-macam kes kan? kat Malaysia pon ada yang masih mengamalkan perbuatan syirik dan khurafat macam ni.. tapi takdelah spesifik guna sperma melalui kaedah 'paksa& rogol ' ni.. tapi kaedah lain sperti mencuri pakaian dalam wanita yang telah digunakan untuk disihir... Nauzubillah

7 suka komen:

abghani said...

rasanya ada lelaki yg suka hal nie

Diana @ bilakukatacinta said...

erkk..mcm tu ke?

Nadzirah K. said...

terbalik pulak dah,hehehe..
pelik2 :)

Bui Junaidi said...

AYOYO..GANAS NYA POMPUAN2 TU..TP BETUL KER LELAKI TU KENA ROGOL,NTAH2 'AKU RELA'..HAHAHAHA

Lea Isnawi said...

gila ahhh

Hanis MY said...

mcm2 skrg ni ish ish...

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

ad trbaca gak psl ni.. menakutkannnn~

 

diana la... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea