Tuesday, 27 March 2012

salah ke beli pregnancy test?

Dibebel oleh Diana @ BKKC at 00:21
Pregnancy test?
Sape Pregnant? Sape? Sape?
ala ala cik joyah kepoh yang sebok hal luar dalam kain orang lain..
Bukan saya Ok.... 
Makcik ni belum ada rezki nak timang cahaya mata (doakan ye? biaq kami cepat-cepat dapat baby..hehe)


Tadi terbaca kat FB member,
terus berdesup type kat google...
Hmm..masih Hot lagi,...baru keluar dari oven
berita sensasi katanya


Sensasi sangat ke bila seorang lelaki bergelar suami pergi ke farmasi untuk membeli pregnancy test?
Tak sensasi sebenarnya jika si lelaki yang bergelar 'suami' itu adalah 'suami' kpd manusia macam aku..
Tapi jadi tumpuan & perhatian ramai bila si lelaki yang baru bergelar 'suami' untuk kali kedua itu adalah 'suami' kepada seorang retis yang vavavoom..meletops...glamer...seantero Malaya #


korang tahu ke sape yang diorang duk borakkan kat forum tu?






# ada kajian menunjukkan, cuaca boleh membantu pasangan untuk mendapatkan anak. sebab tu..ada orang kata..nak dapat anak. pergi lah tempat sejuk-sejuk.. Macam Switzerland tu... Ooppsss..

6 suka komen:

FasiHaH SupiaN said...

suami sape yang akak citer ni kak~huhu

Diana @ bilakukatacinta said...

cer teka...retis yg baru kawen..honeymoon kat switzerland

...sWeeT uMi... said...

sape retis tu?...cer citer cer citer (",)

PinKy MoMMa said...

wahhh gosip di pagi hari..saper tu..ce citer ce citer ;p

Tentang Kita said...

yusri ek.....dia jer yg g honeymoon kt sana...

Pregnancy Test Delivery said...

Nak kasi rahsia. Boleh beli sini.

Kepada anda yang nak dapatkan pregnancy test dengan hanya RM 8 termasuk kos penghantaran (pasaran RM 12). Apa yang ada tahu. Esok selamat sampai di rumah anda. Sila likes SINI

 

diana la... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea