Saturday, 14 April 2012

Bercuti di Cameron Highlands 1

Dibebel oleh Diana @ BKKC at 11:59
Memandangkan harini aku selesema
dan kepala toink-toink
tak boleh nak pikir ape patut aku tulis kat entri ni
so, aku nak buat sedikit catitan percutian mini ke Cameron Highlands

Jadual merayap aku untuk BULAN MAC & APRIL 2012
8, 9 10 Mac - aku ke perhentian dengan my hubby dengan dua orang adik (teha&dayah)
15, 16 Mac - aku ke Cameron Highlands dengan hubby,mak abah, adik lelaki yang baru kahwin & teha
28 Mac- 3 April - aku ke Langkawi
10 - 13 April  - aku balik kampung di Johor

Kami gerak pada pagi 15 mac, seramai 7 orang..menaiki dua buah kereta. adik aku Nuzli dah siap-siap booked bilik di Desa Anthurium, Apartment. Rm250 untuk satu malam

Apartment ni terleltak di lokasi paling strategik
di antara Tanah Rata dan Brinchang
Apartment yang sesuai untuk memuatkan seisi keluarga
bagi aku, ia sangat selesa
3 bilik yang luas
turut disediakan tilam tambahan sebanyak 3 biji
so, aku bagi..bukan setakat 7 orang ko boleh sumbat
berbelas orang pun mampu ok?
dengan ruang tamu yang luas lagi...

duduk di balkoni sambil hirup udara sejuk cameron sambil isap rokok
haha....itu kat abah aku lah...

pemandangan sekitar..



to be continued



4 suka komen:

Jacob said...

1995 Mercury Villager AC Compressor
Thanks for sharing, very informative, nice one, I like to hear more

Nens Collection said...

waaaa...sambung la lagik..hehe..ktorg rancang nk ke sana gak ni..bilik dh tahu...skang nk tahu lagi dan lagi..hehe;)

azam said...

:) cantik...suka cameron...setahun berkali² pergi sana

yang meluahkan said...

salam..blh bg sy no tepon owner tak?

 

diana la... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea