Thursday, 26 April 2012

Maafkan daku...

Dibebel oleh Diana @ BKKC at 14:49
kalian teman yang baik di alam maya ini
kalian rajin mendengar bebelanku lewat tinta ini
kalian beriku galakan saat ku perlu kekuatan
kalian tertawa bersama tika gembira ku khabarkan

kalian walau tidak pernah ku ketemu
saling berbalas ucapan
berkongsi cerita

maaf kalian
andai ku tak bisa melakukan hal yang sama
kerna aku terlalu lalai dengan urusan dunia *



p/s Maaaf beribu-ribu lemon sebab tak dapat balas kungjungan u olls ke belog daku

p/s/s daku terkejar-kejar nak tulis sesuatu di setiap entri. 




masa mencemburui aku
sungguh ! perhatianku banyak pada buku melebihi yang lain.
SORRY

8 suka komen:

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

lalai urusan duni janji urusan di akhirat kiter x lupa yer uols...peringatan untuk diri ai sendiri gak ni....

FasiHaH SupiaN said...

xpe kak..utamakan yg utama...

p/s:felt craft tu comel kan??hehehe lelaki tu yg wat =D

Kakzakie said...

Kejar dan usahakan yg tinggal 1 tahun 4 bulan tu dulu D... bila dah dapat itu insya-allah boleh lega..

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

hehe its ok, zuan pn kekadang xde msa nak bw.. :)

Asmara said...

Gambate kudasai! :D

[sutera kasih] said...

its okey sis, take your time :)

BERT said...

ala takpe.. selesaikan mane yg penting dlu keh

Hanis MY said...

takpe buat yg mana ptg... ganbatte ne!

 

diana la... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea