Monday, 16 April 2012

PAKEJ MINUMAN KURUSKAN BADAN DI RAMPAS !

Dibebel oleh Diana @ BKKC at 20:36
Ceh!
Aku tak terkejut...dah banyak kali kes sama macam ni terjadi
Produk kena rampas!
Declare makanan supplement kesihatan..
Declare takde bahan sampingan..
Declare natural... bla...bla...bla...


Oh pelease....
bila kes dah masuk akhbar
bila wartawan dah mula bertanya
mulalah kata ada isu sabotaj
mulalah bagi alasan salah pembekal bahan..


itu..ini....beria-ia menafikan
padahal produk dah bertan-tan masuk kat perut pengguna
so, itu nak bagi jawapan macamana?


So, girls outside there...
Please lah..ada rasa sangsi sikit
perbetulkan persepsi korang
cepat tak semestinya baik


nak kurus tak semudah nak teguk air tanpa makan nasi
nak kurus tak perlu hanya bergantung pada 'benda' tu aje..


please....






p/s : aku bercakap bersandarkan experience aku...


p/s/s :benar, bila terdesak dan hendak sangat jadi cantik.. kita sanggup berhabis. Ingat, yang habis bukan sahaja duit. tapi...body dan isi body korang semua.. Nanti masa muda jek selim melim bergaya.. Dah tua sakit-sakit. Sape yang susah?

4 suka komen:

Mr. Z dan Mis N said...

kurus cara sihat lebih baik tanpa bantuan ubat...:)

jom sertai
http://zubir5588.blogspot.com/2012/04/blogger-pilihan-chegu-zubir.html

norinaomar said...

produk apa ye?Yang mula huruf H tu ke

Diana @ bilakukatacinta said...

norinaomar : terpampang kat tv3 d produk minuman kesihatan sendayu tinggi

azam said...

nasib baik badan saya ok je...xde minum²...hehehe

 

diana la... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea