Sunday, 22 April 2012

Teka untuk dapat hadiah !

Dibebel oleh Diana @ BKKC at 15:15
Memandangkan ketidak sempatan aku nak buat give away sedangkan hadiah sudah aku siapkan satu persatu
So, aku terasa rendah hati ingin memberi seikhlas hati
Sedikit tanda hati

Itu pun kalau ada lah yang sudi nak meneka

SOALAN 1. Apa ini?

SOALAN 2. Dimana ? 
[ boleh nyatakan lokasi, negeri, atau apa saja ikut suka hati... ]



HADIAH akan diberi berdasarkan sedikit ketepatan korang meneka..
dan kalau lebih  dari seorang yang memberi jawapan betul, tepat lagi padat...
penentuan  akan diadili secara random


TARIKH TUTUP : 22 / 4/ 2012 jam 12oo mlm

HADIAH nya adalah RAHSIA..


CARANYA? : comment je kat entri ni.. Tak susah kan?




* hint : tak jauh dari kampung halaman aku....

18 suka komen:

cik abbit said...

selamat petang. high-way desaru jambatan sungai johor

HAFIZAL said...

Jambatan Senai Desaru Expressway

HAFIZAL said...

Jambatan Senai Desaru Expressway merentasi Sungai Johor di Negeri Johor...jambatan yang menghubungkan desaru ke senai

http://malaysiascore.blogspot.com/2012/04/ganas-abis-projek-terbaru.html

cik fadh said...

ok penah lalu mase nk ke kota tinggi..hihi highway senai desaru..

HAFIZAL said...

E22 Senai Desaru New Bridge over Johore River at Johor

BERT said...

smua dh bg jwapan huhu....

kite tak tau la kt mane.. diorg dh bg jwpn betul la tu kot.. sbab tak pernah g senai hihihi

HAFIZAL said...

Jambatan Senai Desaru Expressway

E22 Senai Desaru

Sungai Johor Bridge

Connecting Kong-kong to Teluk Sengat

Johor Darul Tazim

azam said...

adoi.....jambatan la ni.....
kg petaling jaya ke??....ubah sikit....HAHAHA

norinaomar said...

alaaa terlambat pulak..
soalan 1:apa ini
Jambatan Teluk Sengat

soalan 2: dimana
highway senai desaru,negeri Johor.
otw nak balik rumah mertua memang lalu sini

So Shy Lady (SSL) said...

huhuhu lmbat seh...
tapi kan akk mmng t.tahulah D, dh lama t.g johor T.T

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

jambatan di penang? :P

fizafantagirO said...

jambatan senai desaru expressway kot :)

outbound malang said...

kunjungan gan.,.
bagi" motivasi.,.
Orang miskin bukanlah seseorang yang tidak mempunyai uang,
tapi ia yang tidak memiliki sebuah mimpi.,
di tunggu kunjungan balik.na gan.,.,

dwaty said...

semua bagi jawapan yang hampir sama...

tapi sy x pernah sampai sini lagi... hehehe

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

ramai yg teka kat johore ekkk
ai teka penang bridge
haha suka hati jer sebab kat johore tue x biasa gi ngeee

norazlina_masijan said...

erm bila nak umum kan pemenang

HAFIZAL said...

DAH LEPAS TARIKH TAMAT DAH....BILA NAK UMUMKAN PEMENANGNYA

Diana @ bilakukatacinta said...

Encik HAFIZAL kita sorang ni tak SABAR -SABAR nak tahu pemenangnya sape ye? Tunggu ye..tuan punya belog agak busy ngan study. nt tuan belog hapdet ye?

 

diana la... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea