Thursday, 10 May 2012

Aku & Kuch Kuch Hota Hai

Dibebel oleh Diana @ BKKC at 00:47





  1. Cerita ni release 1998. Masa tu aku form 2 kat SMKTD. hehe.....
  2. Gila tak tengok? Siap pinjam CD member-member lagi
  3. Hafal lagu Kuch-Kuch Hota Hai..classmate aku tulis kat kertas pastu photostat bagi kat aku yang beria-ia nak menyanyi.. 
  4. sampai skang aku masih boleh nyanyi dan miming lagu-lagu dalam KKHH.. punyelah kuat memori aku kan?
  5. Sangat layan lagu tema KKHH version piano..
  6. Jadi lagu tema 'cinta monyet ' ......aku ke yang buat tu? No komen...
  7. scene paling aku suka - masa nyanyi ramai-ramai kat summer camp tu.. hehe..lalala...larki badi anjali hai...
  8. scene paling aku sedih - bila Salman nak lepaskan anjali pada rahul masa majlis perkahwinan diorang.. Uoolls... aku nangis teresak-esak tau 
  9. lepas anjali jadi feminin kan dia banyak pakai sari kan? aku suka sari kaler hitam... yang kena tiup angin atas kapal lalu tersingkap..ala-ala terbang tu
  10. dialog paling aku ingat - " rahul is a cheater, he is a cheater'. itu je...
  11. cinta perlukan pengorbanan - anjali pendam rasa pada rahul, salman 'melepaskan' anjali walau terlalu amat sayang padanya...
  12. kuch kuch hota -sesuatu berlaku dalam hati aku
  13. malam tadi..bila cerita ni diulang tayang..terasa macam terimbas semua memori zaman sekolah duk asrama dulu...*

6 suka komen:

kasihredha said...

tengah tengok juga di tv 2
best2

Diana @ BKKC said...

hehe..layan dua menda.. lappy ngan TV

cheqna said...

berhantu cerita KKHH ni..=)
masa citer ni release cheqna form 3...memang syahdu habis r =)

Tentang Kita said...

cerita nie sweet betul la..ulang byk laki pun tak bosan.....jln cerita, lagu2, semua best....filem hindustan skang dah x mcm dulu...

BERT said...

sebaya kita ni hehe... saya pon tgk gak... teringat zaman sekolah2 dlu.. memang sedeyhhhhhh

Nens Collection said...

ADUSSS SEDIH CITER NI...WUUUU...

 

diana la... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea