Thursday, 17 May 2012

Kenapa aku nampak dia macam Anil?

Dibebel oleh Diana @ BKKC at 02:03
sedang mata blur-blur mengadap lappy ni
sesekali nak jugak jeling-jeling rancangan yg tayang kat astro memalam buta ke pagi ni

channel 104 AXN
cerita 24 ni aku nampak gaya lelaki ni seiras si Anil Kapoor
alah...anil kapoor. takkan tak kenal kot
gaya macam cik gayah kepoychi..

actor feymes bollywood tu
masalahnya pemes ke, kalau aku sebut sekali orang dah tak buleh nak imagine wajah macho dia..??

meh aku tepek gambo si anil kapoor yang aku cilok dr mr google





p/s : perlu ke aku nak highlight mamat ni yg entah kan pelakun tambahan, tempelan..kat dlm citer ni 

p/s/s: kalau dia pon..buat apa aku nak sebuk2 jaga tepi seluar dia..dah tentu dia tak kenal aku...



1 suka komen:

Nens Collection said...

anil mmg macho ka..;)

 

diana la... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea